ارگاسم طولاني
دانلود مقاله.پایان نامه.گزارش کار.کارآموزی.جزوه.کتاب
خط آزاد فسا
برچسب

درمان هاي موضعي:

استفاده از كرم هاي كاهش دهنده حس سطحي ناحيه دستگاه تناسلي مانند:

ژل ليدوكايين دو درصد توصيه شده است. استفاده از ليدوكايين ، كرم پريلوكاين ، كشيدن كاندم روي آلت ، سبب كاهش زود انزالي مي شود. توجه شود قبل از نزديكي با صابون شستشو شود تا از بي حسي بيشتر آلت و واژن زن جلوگيري شود.

استفاده از متد ماستر و جانسون:

اين شيوه شامل يادگيري تشخيص و كنترل احساسي است كه منجر به ارگاسم مي شود.

اين روش نياز به اراده و تمرين دارد ولي بسيار موثر است. ماستر و جانسون، شامل تحريك سكسي توسط خود فرد يا زوج جنسي مي باشد. انجام تحريك تا رسيدن به نزديكي قله (ارگاسم) و متوقف كردن آن است. اين كار در چند نوبت و اوقات مختلف انجام مي شود و به تدريج زمان هر تحريك افزايش مي يابد تا فرد احساس مي كند زمان طولاني تري را صرف هر بار تحريك مي نمايد پس از چند نوبت و چند روز تمرين انجام نزديكي شروع مي شود. مرد به پشت مي خوابد و به آرامي كار نزديكي انجام مي شود. به محض اينكه تحريك به قله نزديك مي شود با علامت دادن به زن (پارتنر) مدتي حالت ريلكس به خود گرفته و مجددا نزديكي شروع مي شود.

تكنيك فشار:

فشار سر آلت يا انتهاي آلت قبل از انزال سبب عقب افتادن ارگاسم مي شود. اين حالت سبب كم شدن تجمع خون در آلت و كاهش نعوظ (اركسيون) مي شود.

تكنيك هاي ديگر:

بسياري از جوانان براي افزايش كنترل انزال اقدام به استمناء قبل از نزديكي مي كنند تا با اين كار كنترل بيشتري بر ارگاسم خود پيدا كنند اما اين تكنيك خيلي موثر نيست.

كاندم :

كاندم سبب كاهش تحريك پذيري مي شود در صورتي كه يك كاندم قادر به اين كار نباشد از دو كاندم مي توان استفاده كرد ضمن اينكه كاندم سبب جلوگيري از بيماري هاي مقاربتي و حاملگي هم مي شود.

پوزيسيون خوب نزديكي:

وضعيت معمول نزديكي (مرد در بالا) كمكي به كنترل انزال زود رس نمي كند. مرد به پشت مي خوابد و زن فعال تر عمل مي كند و مرد مي تواند جريان نزديكي را هدايت كند.

درمان طبي :

استفاده از داروهاي مهار كننده باز جذب سروتونين در كنترل انزال زودرس موثر مي باشد. براي اطلاع درباره اين داروها به پزشك مراجعه كنيد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




ارسال توسط زهرا
آخرین مطالب